<-Text2->

سه شنبه 17اذر 1392 :: نویسنده : سامان 

آه سهراب

من این مدتهاست که نمی خوابم

نه بابا، اشتباه نگیر نه عاشق شدم ونه تنهام

مگه این موبایل برادرم میزاره ما بخوابیم

متاسفانه من و برادرم توو یه اتاقیم

ازساعت 12 شب به بعد (که میخوام بخوابم) شروع میشه

الو...سلام هززززززززییییییییزززززززم(ای کاش فقط یه هزیزم بود،ماشاالله این دخترا خیلی زیاد شدن ها)

بعدش هم کلی ناز خریدن و خالی بندیه که من(مجبورم مجبورم) گوش بدم

همه آدما آروم با زیدشون{دوست دختر یا دوست پسر} حرف میزنن

 داداشم تا پرده ی صماخ گوشم رو به لرزه در نیاره با زیدش حرف نمیزنه

تا بهش میگم داداش یکم آرومتر

میگه:هاااااااااا،چته؟زورت میاد،

پاشو نماز مستحبی بخون به حرفا ما هم گوش نده

دیگه اینقدر خسته شدم

رفتم پیش یکی از فامیلامون یه پسری دارن (از اون بچه بسیجی هایی که تا ببینیشون یاد آخرت و توبه می افتی)

دیگه گفتم امشب رو راحت میخوابم

ساعت 2/3 شب یه هو صدایی شنیدم(من خوابم سبکِ)پریدم(منظورم چشمام رو باز کردم)

دیدم بچه بسیجی ما داره با گوشی حرف میزنه

موزیانه به حرفاش گوش دادم دیدم(بعله بچه بسیجی ما هم افتاده توو نخ موبایل و حاج خانوما)

صبح که شد گفتمش برادر دیشب صداهایی میامد،گفت میدونی توو ماه رمضون فرشته ها به زمین میان

گفتمش آره ولی نمیدونستم تلفنی هم کار راه میندازن

هیچی دیگه برگشتم خونه حداقل به خالی بندی های برادرم گوش بدم یه ذره بخندم

(لا مصب خالی بندی هاش تمومی نداره همیشه هم آپِ)

نتیجه:مشکل از جوانان ما نیست مشکل از این ایرانسل و همراه اولِ که میدونن ایرانی جماعت با طناب مفت خودش رو دار میزنه بعد میان طرح مکالمه ی رایگان میزارن(بعد میگن جوانان ما گمراه شدن)







آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








<-Text3->